Apa aku dah buat.

Hi assalamualaikum readers. You guys sihat? Sekarang ni musim demam berjangkit kan. Oh and musim banjir. Kuantan banjir. Ok, sigh. Tapi saya bukan dekat Kuantan. Saya dekat Damansara. Dah nak dekat sebulan saya dekat sini. Saya rindu kuantan. Saya rindu bilik saya sebenarnya and............ yayan. K.
Tajuk post saya macam buat apa je kan. Tak. Sebenarnya, apa saya dah buat masa cuti ni. Aktiviti saya keluar je, tak pergi Mid pergi Curve or Ikea or blabla. Cuti ni kan ada 3 cerita yang wajib di tengok, Breaking Dawn/Ombak Rindu/Happy Feet 2. Rugi ah siapa tak tengok lagi. Guess what? Saya dah tengok semua nenenenene :p *evil laugh* Tiga tiga cerita ni best tau. 
Best ke Ombak Rindu? Apa yang membuat orang tergila gila nak tengok Ombak Rindu? Saya rasa kalau saya tak jawab pun mesti semua dah tahu jawapan dia. Mestilah sebab Aaron Aziz! Kan? Tell you whut, Aaron hot gila dalam tu. Dengan kameja dia ugh. Romantik gila airfjqwidspdla ok. Hm. Dalam garang dia boleh buat kelakar lagi hehe. Hot. K. Tapi Taylor Lautner lagi hot dalam Breaking Dawn. Sila percaya saya. Saya tengok Breaking Dawn sebab nak tengok Taylor Lautner je. Sexay baby. Haha. And what about Happy Feet 2? Cerita dia sangat awesome ok, happy nyanyi, sedih nyanyi. Boleh keluar air mata ku ini. Suara dah la boleh buat orang meremang bulu roma tau. Tapi kalau tgk cerita tu, keluar wayang je mesti korang senyum! Sila percaya saya sekali lagi. Nenene~
Selamat datang ke dunia sayangku Mohd Aaron Fhayyad!! Kakcik tyah baru bersalin haritu, and baby nya sangat comel macam maksu nya! Hahaha gurau je. Mestilah comel macam ibu dan babah nya. Wuuwu. Hi Aaron. Muah. 
*ni masa aaron baru lahir. Comel kan? :')

Sekarang ni, saya sangat IN LOVE dengan One Direction. Siapa favorite saya? Mesti lah......... Liam Payne! Hehe. Saya suka gak Zayn Malik tapi saya taktahu kenapa saya tak berapa suka. Harry pun saya suka, Niall lagi lah saya suka sebab comel gila, Louis pun saya suka.... semua ah. Favorite korang siapa? Hehe. Ni semua sebab awak dan awak. Please terasa. 
Oh ye, Twitter sekarang makin lama makin menjadi jadi kan? Makin kerap bash orang, makin kerap perli perli orang. Tahu lah, kita memang label Twitter tu mcm ni "Ni twitter aku, so aku boleh tweet apa aku suka. Ni twitter aku, so aku boleh tweet berapa banyak yang aku nak" Tapi dalam pada masa yang sama, kita kena jaga hati orang jugak. Bukan sesuke hati je kita boleh bash orang camtu. Kau tak kenal dia, kau nak bash dia. Pahal lu. Cari gaduh? Jom ah pergi Pavi. *tibe* Haters gonna hate? Kisah apa. Kau tak suka, kau tutup tab. Kau tak suka, kau jangan nak buat rajin baca kat sini. K? Dari Friendster pindah ke Myspace pindah ke Facebook pindah ke Twitter pindah ke .....? Tumblr? K. Eh ada orang nak bash saya lepasni? Oh really? *tidakmahutahuface.jpeg*
Eh you guys tahu tak? Instagram cool gila kan? *ambiltahuface.jpeg* Ah saya suka gila instagram!! Tapi kenapa instagram untuk iPhone je? Sigh. Ugh, mencik doh cemnik. Tapi takpe, kakak saya ada iPad so saya boleh curi curi guna tenene :p Jelly bbz. Siapa dah beli baju sekolah? Leklu. Ah tak sangka next year SPM................................ kbye. 
Ok lah, saya taktahu saya membebel apa. Cuma saya nak cakap, terima kasih followers!! Fuh, tak sangka dah 3k Ya Allah. TERIMA KASIH!! Take care you guys. Jangan cari pasal masa cuti k. Lol. Assalamualaikum :) 

27 comments:

Nur Izzah ZR said...

assalamualaikum , kak Tyah .. cane nan cuti kak Tyah ? Besh ? Follow Izzah okey ? http://nurizzahzr.blogspot.com/

Aina Dracula said...

tahniah sbb dapat anak saudara baru. mmg comel mcm mak su dia, kulit putih melepak je Aina tngok XD Apa-apapun, tahniah kak, :)

Kaori Hidayah ♥ said...

ombak rindu memang best.:).
Akk baru follow blog Tyah, nti letaklah about me ke boleh bace2.:)

Tasya said...

Comel je nama baby tu btw congrats .

hanna said...

buka comel mcm tyah ke? hoho^^

Nurul ain said...

Tahniah Fatyah . Heheh ! Muka dia comel mcm Fatyah . Ain dh follow blog Fatyah , visit my blog and follow kayy .
http://saya-nurul-ain.blogspot.com/

yaya said...

skong3 !! taylor mmg omeyy .. best nye kak tyah dpt ank buah .. ^-^

Lindalindot said...

Heii tyah comel, follow kita :>

Mrs. Wall said...

Hello,tyah +.+ Your entry,awesome!~

http://cokelatpudina.blogspot.com/


Mine :)

xoxo,Nana :*

Syasya Omar said...

Harry Styles saya punya lah akak :D jangan amik :(

nuraqilah binti jailani said...

hye adek tyah,,comel la adek,,follow blog alik k,,
http://miszielamucux.blogspot.com

Fatin Aqilah said...

jejari aaron tuh runcing kan?
haha tahniah dapat anak sedara.untunglah :)
http://fatin-ismyname.blogspot.com/

booduck seytan said...

cumell . follow done . follow back keyh . http://booduckseytan.blogspot.com

Sofia Hale said...

louis tomlinson <3 hihi. B)

nuraininajwa said...

hey ,assalamualaikum .nntie follow ye
:http://budak-3-suku.blogspot.com ,
follow oke . :)

myra said...

congrates dapat adik baru and congrates jugak sebab tak lama lagi jadi hak milik orang. ehem2~ phewww...hewhew

Nur Aischa said...

suka baca blog tyah <3 haa bestkan crita twilight. haha

Anonymous said...

x sabor2 nkmtgk ombak rindu..arap2 citer dye same cam novelnye..:))

Ijad said...

Comel baby tu. Saya suka Zayn Malik :)

NeezaAzmi said...

nice blog u have dear,, love it !! keep it up,, btw, congrats for the cute Aaron,,

maisarah :) said...

assalamualaikum .. comel la blog adq.. hee, mai dh follow.. nnti follow balik ya? congrats 4 ur new born baby nephew ~ ^^

Ohh ila's said...

comel baby tu. ! Kak tyah boleh follow kita balik ? tak boleh tak pe. :)

nuru anahh said...

tyah! i think i know , tyah akan jadi milik siapa. HAHA. Ada bce blog someone tu. Ur pict with him in his blog lorh, teeeeett. siapakah itu? :D

Iklil said...

Hai kak tyah!!ingat lagi tak kita haha

Honey Vvip said...

comellllnyeee jari dyeeee ! :D btw , boleh x follow akak :)

nak promote jgak ! :D

http://honeyraeravvip.blogspot.com/

:D

ScHahyErawBabEng='= said...
This comment has been removed by the author.
Cokelat Hacks said...

heyy salam . kak tyah , chumil . blog pons chumil , follow kita , dan awk dsna , spa follow kita , kita follow balik . :)) follow kita taw .